Randesund Frikirke

Om veien til tro. Søndag 16. August kl 1100 Gudstjeneste, nattverd, Trine H. Syvertsen taler. Søndag 23. August kl 1100 Familiegudstjeneste. Søndag 30. August kl 1100 Gudstjeneste, Sigurd Rimstad taler, Skattkammeret. Lørdag 05. September kl 1200 Konfirmasjonsgudstjeneste. Søndag 06. September kl 1100 Gudstjeneste, nattverd, Trine H. Syvertsen, tema Hus med mange rom, Skattkammeret. Søndag 13. September kl 1100 Gudstjeneste, Kjell Markset taler, Skattkammeret. 58 fornøyde og litt utslitte?

OVERVIEW

This site randesund-frikirke.no presently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have audited twenty pages within the web site randesund-frikirke.no and found nine websites referencing randesund-frikirke.no. We have acquired one public media platforms owned by randesund-frikirke.no.

RANDESUND-FRIKIRKE.NO RANKINGS

This site randesund-frikirke.no is seeing diverging levels of traffic all round the year.
Traffic for randesund-frikirke.no

Traffic ranking (by month) for randesund-frikirke.no

Traffic ranking by day of the week for randesund-frikirke.no

Kristiansand Folkehøyskole

Helse, omsorg og velvære. Helse, omsorg og velvære. Sandvolleyball med styrke og puls. På sosiale medier oppdaterer vi med store og små øyeblikk fra skolen. Følg oss gjerne! En skole for framtiden. For jeg vet hvilke tanker jeg har med dere, sier Herren, fredstanker og ikke ulykkestanker. Jeg vil gi dere fremtid og håp.

WHAT DOES RANDESUND-FRIKIRKE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of randesund-frikirke.no Mobile Screenshot of randesund-frikirke.no Tablet Screenshot of randesund-frikirke.no

RANDESUND-FRIKIRKE.NO HOST

We revealed that the main page on randesund-frikirke.no took five hundred and thirty-five milliseconds to load. I could not discover a SSL certificate, so our crawlers consider randesund-frikirke.no not secure.
83.143.81.2

SERVER OPERATING SYSTEM

I discovered that randesund-frikirke.no is weilding the Apache/2.2.9 (Unix) mod_ssl/2.2.9 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 PHP/4.4.9 mod_fcgid/2.3.5 operating system.

Randesund Frikirke

DESCRIPTION

CONTENT

This site states the following, "August kl 1100 Gudstjeneste, nattverd, Trine H." Our analyzers noticed that the web site said " August kl 1100 Gudstjeneste, Sigurd Rimstad taler, Skattkammeret." The Website also stated " September kl 1100 Gudstjeneste, nattverd, Trine H. Syvertsen, tema Hus med mange rom, Skattkammeret. September kl 1100 Gudstjeneste, Kjell Markset taler, Skattkammeret. 58 fornøyde og litt utslitte?."

VIEW MORE BUSINESSES

Randesund menighet - Kristiansand - Hovedside

Randesund menighet har fått ny daglig leder, Åsne-Louise Halvorsen. Hun begynte i sin nye jobb 1. august, og sier at hun gleder seg til å ta fatt på alle oppgavene som venter. TØFF - turbilder og påmelding.

Randesund Skolemusikk

Det nærmer seg sesongavslutning, og vi smeller til med siste huskonsert før ferien. Mange musikanter denne gangen, publikum er hjertelig velkommen. Da er Randesund skolemusikk plassen for deg.

Randesund Legesenter

Kr 6,- per mottatt melding. Send RANDESUND fødselsdato, ditt navn til 2097. Feks RANDESUND 030562 Kari Normann. Vi gjør oppmerksom på at bestilling av time på internett eller. Via e-post ikke må brukes ved øyeblikkelig hjelp eller behov for time samme dag.

Randesund idrettslag

Jenter 14 vant bronse i Sandarcup. Publisert 11 august, 2015. RIL Jenter 14 sikret seg i helgen bronse i Sandar-cup, Norges nest største turnering.